Нацкомфінпослуг вніс зміни до Положення про особливості укладання договорів обов'язкового страхування цивільно - правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Так, для укладання електронного договору власник ТЗ вносить відомості, необхідні для укладення такого договору, через інформаційно - телекомунікаційну систему (ІТС), що є заявою на страхування. Страховик на підставі отриманої заяви формує пропозицію укласти такий договір у формі проекту страхового поліса. Проект реєструється в єдину централізовану базу даних щодо обов'язкового страхування цивільно - правової відповідальності власників наземних ТЗ. Страховик направляє пропозицію власнику транспортного засобу через ІТС, яке діє до закінчення доби, в яких було сформовано. МТСБУ визначає перелік відомостей, необхідних для укладення договору, і публікує його на своєму сайті. Власник ТЗ підтверджує прийняття пропозиції та підписує внутрішній електронний договір страхування через ІТС відповідно до законодавства, яке регулює організаційно - правові основи діяльності в сфері електронної комерції. Після цього страховик реєструє страховий поліс в єдиній базі даних та надсилає власнику ТЗ підтвердження вчинення електронного правочину. Одночасно страховик надає в паперовій або електронній формі перелік його представників, уповноважених виконувати функцію щодо опрацювання претензій в АР Крим, областях, містах Києві та Севастополі, спеціальний знак та бланк повідомлення про ДТП. Відповідні зміни передбачені розпорядженням Нацкомфінпослуг від 31 серпня 2017 року № 3631, яке вступило в силу сьогодні, 7 лютого.
За матеріалами ligazakon.ua