fbpx
Державна регуляторна служба України (далі – ГРС) звернула увагу на те, що критерії ризикованості платника податків, критерії ризикованості здійснення операцій та перелік показників, що визначають позитивну податкову історію платника податку відповідно були затверджені ГФС листами від 21. 03. 2018 р. № 959/99- 99- 07- 18 та № 960/99- 99- 07- 18 без дотримання регуляторних процедур. До того ж, був порушений один з принципів державної регуляторної політики, визначених Законом України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, а саме передбачуваності, тобто послідовність регуляторної діяльності, відповідність її цілям державної політики, а також планам з підготовки проектів регуляторних актів, що дозволяє суб’єктам господарювання здійснювати планування їхньої діяльності. При цьому слід врахувати, що листи міністерств, інших ЦОВВ не є нормативно – правовими актами, вони лише мають інформаційний характер і не встановлюють правових норм. За таких обставин, з позиції ГРС, виникає питання про правову обґрунтованості та об’єктивності застосування механізму державного регулювання в частині певних ГФС критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинки реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН. Враховуючи вищесказане, ГРС підкреслює необхідність приведення регуляторної діяльності у відповідність з вимогами Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” в частині вирішення ситуації, пов’язаної з утвердженням листами ГФСУ від 21. 03. 2018 р. № 959/99- 99- 07- 18 та № 960/99- 99- 07- 18 критеріїв ризикованості платника податків, критеріїв ризикованості здійснення операцій, переліку показників, що визначають позитивну податкову історію платника податку. Лист ДРСУ від 19. 04. 2018 р. № 3890/0/20 – 18Подписывайтесь на наш канал в Telegram і сторінку в Facebook щоб завжди залишатися в курсі найактуальніших бухгалтерських подій

За матеріалами ligazakon.ua