fbpx
З 01. 01. 2018 відповідно до новацій в податковому законодавстві Офіс великих платників податків буде здійснювати комплексне обслуговування великих платників податків у частині адміністрування всіх видів податків і зборів, що сплачуються великим платником до державного та місцевого бюджетів за тим об’єктів оподаткування, розташованих у межах Києва, Дніпра, Запоріжжя, Львова, Одеси, Харкова. Для постановки на облік за основним місцем обліку в містах Києві, Дніпро, Запоріжжі, Львові, Одесі, Харкові великому платнику необхідно подати заяву за ф. № 17 – ОПП (у паперовому або електронному вигляді) то територіальне управління Офісу, де обслуговується платник податків, вказавши в заяві всі відокремлені структурні підрозділи Офісу, в яких великий платник податків повинен стати на облік за основним місцем обліку. Загальна інформація про неосновному місці обліку великого платника податків в усіх територіальних органах ГФС доступна для перегляду в приватній частині «Електронного кабінету»/«Облікові дані платника». Зверніть увагу: звітність за неосновним місцем обліку (в межах Києва, Дніпра, Запоріжжя, Львова, Одеси, Харкова) подається в Офіс великих платників, а сплата податків, зборів та інших платежів до бюджетів має здійснюватися на реквізити рахунків (опубліковано на офіційному веб – сайті Офісу великих платників податків ГФС), відкритих у територіальних органах Державної казначейської служби для Офісу великих платників з відомчою ознакою «99». Незалежно від місця розташування об’єкта, комплексне адміністрування податків і зборів та проведення камеральних перевірок платників за основним місцем обліку буде здійснювати податковий координатор, закріплений за великим платником за основним місцем обліку (контакти координаторів опубліковані на офіційному веб – сайті Офісу великих платників податків ГФС). Роз’яснення Офісу великих платників податків ГФС від 9 лютого 2018 року

За матеріалами ligazakon.ua