fbpx
Мін’юст вніс зміни в порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (наказ від 27. 06. 2013 р. № 1283/5). Зокрема, передбачена можливість отримання виписки, витягу, довідки або інформації з ЄДР в електронному вигляді. Електронний запит про надання інформації з ЄДР подається через Реєстраційний портал. До нього додається відсканований документ (копія квитанції, виданої банком, або копія платіжного доручення з відміткою банку), що підтверджує внесення плати за отримання відомостей, засвідчений електронним цифровим підписом запитувача, або інформація про внесення плати за отримання відомостей з використанням платіжних систем через Інтернет. Державний реєстратор за відсутності підстав для відмови в розгляді електронного запиту про надання відомостей з ЄДР у відповідний термін направляє заявнику виписку, витяг, довідку в електронній формі шляхом надання доступу до них на Реєстраційному порталі або надсилає поштою у разі проставлення відповідної відмітки в запиті. Виписка в електронній формі засвідчується електронним цифровим підписом державного реєстратора. Також значно розширено перелік відомостей, які відображаються на офіційному сайті розпорядника ЄДР про юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та органах державної влади і місцевого самоврядування. Нововведення набудуть чинності трьома частинами: через 3 місяці, 6 місяців і разом з документом, який визначить розмір плати за отримання інформації з ЄДР в електронному вигляді.

За матеріалами ligazakon.ua