fbpx
Міндоходів нагадало, що фізичні особи – підприємці, які обрали загальну систему оподаткування, повинні вести Книгу обліку доходів і витрат та зберігати підтверджуючі документи щодо походження товару. На кожного найманого працівника реєструється окрема Книга. Форма Книги та порядок її ведення затверджено наказом ДПАУ від 24. 12. 2010 р. № 1025. Підприємці купують і оформляють Книгу самостійно. Вона має вигляд зошита чи блокнота, прошнурована з пронумерованими сторінками. У Книзі на підставі первинних документів щодня робляться записи про операції, що відбулися у звітному періоді. У ній відображаються фактично отримані суми доходів від здійснення діяльності з сумарним підсумком за місяць, квартал, рік. Для реєстрації Книги подається заява до податкового органу за місцем основного обліку. У разі необхідності реєстрації нової Книги протягом звітного року записи в ній продовжуються наростаючим підсумком, а попередня Книга залишається у фізичної особи – підприємця.

За матеріалами ligazakon.ua