Міндоходів звернуло увагу на деякі особливості порядку ведення нової Книги обліку доходів і витрат фізичними особами – підприємцями на загальній системі, затвердженої наказом № 481. Так, у нових правилах відсутні вимоги про проведення інвентаризації залишків товарів на початок і кінець року та ведення Книги найманими особами, які перебувають у трудових відносинах з підприємцями. Також передбачена можливість ведення Книги в електронному вигляді. Програмне забезпечення для цього буде реалізовано електронний сервіс «Електронний кабінет платника податків» в режимі «Ведення книг обліку доходів і витрат та книги обліку доходів в електронному вигляді та формування відповідної податкової декларації», який знаходиться на стадії розробки та тестування. Стара Книга № 1025 втратила чинність, а нова Книга № 481 застосовується з 18 жовтня 2013 року. Однак для полегшення процедури заповнення декларації за 2013 рік податківці рекомендують самозайнятим особам, які здійснювали протягом звітного року облік доходів і витрат у Книзі № 1025, продовжити її ведення до закінчення поточного року (лист від 18. 11. 2013 р. № 24469/7/99 – 99 – 17 – 02 – 02 – 17).
За матеріалами ligazakon.ua