ДПСУ нагадала, що після того, як платник надіслав звітність електронною поштою, він отримує першу та другу квитанції. Перша квитанція підтверджує передачу електронних податкових документів та надсилається на електронну адресу, з якої було надіслано податкову звітність. До тих пір, поки не надійшла перша квитанція, податковий документ вважається неотриманими. Підтвердженням прийняття податкових документів до бази даних ДПС є друга квитанція, в якій вказуються: – реквізити прийнятого електронного податкового документа;- відповідність електронного податкового документа затвердженому формату (стандарту);- результати перевірки електронних цифрових підписів (ЕЦП);- інформація про платника податків;- дата і час прийому;- реєстраційний номер;- податковий період, за який подається податкова звітність;- дані про відправника квитанції. На цю квитанцію накладається ЕЦП податкового органу і здійснюється її шифрування перед відправленням платнику. Другі примірники першої і другої квитанцій в електронному вигляді зберігаються в податковому органі. Якщо електронний податковий документ надійшов у податковий орган до 16 годин, протягом двох годин з моменту прийняття (неприйняття) платнику надсилається друга квитанція. Якщо після 16 годин – протягом перших двох годин наступного робочого дня. Архів надісланих до податкового органу файлів податкових документів із накладеними на них ЕЦП платника та отриманих електронних квитанцій зберігається протягом строку, передбаченого законодавством для зберігання податкової звітності на паперових носіях – тобто 1095 днів з дня подання податкової звітності.
За матеріалами ligazakon.ua