fbpx
Міндоходів повідомило про початок роботи в тестовому режимі сервісу «Електронний кабінет платника податків». Першими ознайомитися з можливостями сервісу зможуть великі платники податків, а в подальшому він буде доступний для всіх категорій платників. Електронний кабінет – це персональне автоматизоване робоче місце платника, працювати в якому він може з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет, після авторизації. Перевагами нового сервісу є подання податкової звітності у режимі реального часу. Платник відразу буде бачити, як показники його звітності вплинули на стан його розрахунків з бюджетом. Податкова звітність подаватиметься пакетом, тобто декларація з усіма додатками. На кожен прийнятий пакет документів буде видаватися одна квитанція про приймання декларації. Надалі можливості електронного кабінету будуть розширюватися. Платники зможуть, наприклад, проглядати документи, видані податковими органами, формувати та заповнювати платіжні документи про сплату податків, розраховувати пеню, подавати заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримувати консультаційні послуги. Вхід в Електронний кабінет здійснюється за адресою knp. minrd. gov. ua або на порталі Міндоходів шляхом авторизації за допомогою електронного цифрового підпису. При установці програмного забезпечення слід користуватися браузером Internet Explorer. Цифровий підпис підприємства, установи, організації та фізичні особи можуть безкоштовно отримати в пунктах реєстрації акредитованого Центру сертифікації електронних ключів Міндоходів. На сьогодні в Україні діє 104 таких пункту.

За матеріалами ligazakon.ua