Міндоходів затвердило порядок подання платником податків заяви про проведення документальної невиїзної позапланової електронної перевірки та прийняття податковим органом рішення про проведення такої перевірки (наказ від 03. 06. 2013 р. № 143). У заяві, яка подається не пізніше ніж за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки, крім загальних облікових даних, в обов’язковому порядку зазначається інформація про: – податкових періодах господарської діяльності, що підлягають електронної перевірки;- системи оподаткування;- переліку податків, що підлягають перевірці;- ведення в електронному вигляді бухгалтерського обліку, зокрема, первинних документів;- надання разом із заявою документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, у відповідному форматі;- спосіб надання документів (електронною поштою або на носії інформації). До заяви додаються електронні підтверджуючі документи. Податковий орган має право отримати від платника завірені паперові копії документів, що стосуються предмета перевірки. Електронна перевірка може бути здійснена за певні платником періоди, які не перевірялися планово або позапланово, і при наявності відповідної отчнетности. Такий податковий період не може становити менше одного базового податкового (звітного) періоду з відповідного податку (збору). Електронні перевірки, вбудовані до ПКУ Законом № 5503, проводяться для платників податків: – застосовують спрощену систему оподаткування, – з 01. 01. 2014 р. ;- суб’єктів господарювання мікро- , малого та середнього бізнесу – з 01. 01. 2015 р. ;- інших платників податків – з 01. 01. 2016 р. Порядок набере чинності 01. 01. 2014 р.
За матеріалами ligazakon.ua