У разі зміни відомостей, зазначених у посиленому сертифікаті, в т. ч. найменування юридичної особи, платнику необхідно скасувати посилені сертифікати ЕЦП (з попередніми відомостями, вказаними в посиленому сертифікаті) і сформувати нові посилені сертифікати з реальними даними клієнта. Підпунктом 6. 6. 2 розд. 6 Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно – довідкового департаменту ГФС (далі – АЦСК ІДД ГФС) визначено, що клієнт зобов’язаний невідкладно звернутися до АЦСК ІДД ГФС скасування посиленого сертифіката, зокрема: • у разі зміни відомостей, зазначених у посиленому сертифікаті;• виявлення помилок у реквізитах посиленого сертифіката тощо. Крім того, згідно з пп. 3. 4. 6 розд. 3 Договору про надання послуг електронного цифрового підпису, затвердженого наказом Інформаційно – довідкового департаменту ГФС від 29. 11. 2017 р. № 150, замовник (особа, яка приєдналася до вказаного Договору) зобов’язується негайно інформувати виконавця (Інформаційно – довідковий департамент ГФС) про факти виявлення неточностей або зміни даних, зазначених у посилених сертифікатах та/або реєстраційній картці. Для отримання послуг ЕЦП суб’єкт господарювання повинен звернутися в підрозділ реєстрації користувачів і надати комплект документів, перелік яких визначений Регламентом АЦСК ІДД ГФС. Підкатегорія 401. 02 модуля БАЗА ПОДАТКОВИХ ЗНАНЬ
За матеріалами ligazakon.ua