З 1 березня 2018 призупинено всі перевірки використання коштів Фонду страхувальниками, крім позапланових, які здійснюються за погодженням виконавчої дирекції Фонду за результатами моніторингу заяв – розрахунків (за винятком випадків зняття з обліку страхувальників, перевірки за бажанням страхувальника, за рішеннями судових органів). Виконавча дирекція Фонду з метою ввести нові форми заяви – розрахунку, яку надає страховик для проведення фінансування матеріального забезпечення, пропонується створити єдиний документ, яким визначатиметься порядок фінансування страхувальників для проведення виплат застрахованим особам за рахунок коштів Фонду. Доручено керівникам управлінь 11 областей, де Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності було запроваджено пілотний проект Єдиного реєстру листків непрацездатності, забезпечити проведення перевірки встановленого програмного продукту в установах охорони здоров’я, робочих органах виконавчої дирекції Фонду та технічного стану баз даних. За результатами цієї роботи необхідно надати пропозиції щодо можливості обміну інформацією між закладами охорони здоров’я та Фондом, а також про доцільність використання зазначеного Реєстру, достовірність внесених до неї даних та її подальшого впровадження. Відповідна інформація була озвучена на селекторній нараді керівного складу виконавчої дирекції Фонду та начальників управлінь виконавчої дирекції Фонду в областях і місті Києві.
За матеріалами ligazakon.ua