fbpx
Кабмін затвердив форму та порядок подання звітів нотаріусами про укладені договори купівлі – продажу нерухомого майна та сплату збору на обов’язкове державне пенсійне страхування. Відповідну постанову «Деякі питання звітності щодо збору на обов’язкове державне пенсійне страхування» Кабмін прийняв на засіданні 28 березня 2018 року. Нотаріуси щокварталу, до 20 числа місяця, наступного за звітним кварталом, зобов’язані подавати органам ПФУ за місцем розташування державної нотаріальної контори або робочого місця приватного нотаріуса звіт про укладені договори купівлі – продажу нерухомого майна та сплату збору на обов’язкове державне пенсійне страхування за затвердженою формою. Така форма звіту містить інформацію про: – кількість укладених договорів купівлі – продажу нерухомого майна; – вартості такого майна; – суму сплаченого збору на обов’язкове державне пенсійне страхування. У Кабміні відзначають, що прийнята постанова удосконалює контроль за сплатою пенсійного збору з операцій купівлі – продажу нерухомого майна і забезпечує повноту його надходжень до Держбюджету. Детальніше про податкові ризики при укладанні договорів Ви можете дізнатися, відвідавши практикум «Податкові ризики при укладанні договорів». Практикум відбудеться 4 квітня, з його програмою можна ознайомитися тут.

За матеріалами ligazakon.ua